PERHEKERHOTOIMINTA

Perhekerho on vanhempien ja alle kouluikäisten lasten yhteinen kerho, jonne ovat tervetulleita myös isovanhemmat ja muut lasta hoitavat aikuiset. Perhekerhot ovat avoimia eli niihin ei tarvitse ilmoittautua. Voit tulla kerhoon joka kerta tai aina silloin kun pääset! Kerhossa on yhteinen ohjattu laululeikkituokio ja pieni hartaushetki, jonka jälkeen aloitetaan päivän leikit, askartelut ja tietysti kahvittelut. Perhekerho tarjoaa virkistystä arkipäivään ja makupaloja Jumalan sanasta kristillisen kasvun tueksi.
Tervetuloa mukaan!

Perhekerho

Perhekerho kokoontuu Huittisten seurakuntakeskuksessa lapsityön päädyssä

tiistaisin klo 9.30-11.30. Kevään 2024 perhekerho alkaa 16.1 ja päättyy 30.4.

Talvilomaviikolla on perhekerho!

Iltaperhekerhon kokoontuessa ei ole aamulla perhekerhoa!

Toukat ja taaperot

Toukat & taaperot kokoaa pienet yhteiseen leikkihetkeen ja aikuiset tapaamaan toisiaan. Mukaan voi ottaa myös isommankin sisaruksen leikkimään.

Toukat & taaperot kokoontuu Huittisten seurakuntakeskuksella lapsityön päädyssä

torstaisin klo 9.30-11.30. Kevätkausi alkaa 18.1 ja päättyy 2.5.

Talvilomaviikolla on perhekerho!

Iltaperhekerho

Iltaperhekerho kokoontuu kuukauden ensimmäisenä tiistaina

Huittisten seurakuntakeskuksella lapsityön päädyssä

tiistaisin klo 17-19.

Kerhokerrat ovat keväällä 2024: 6.2, 5.3, 2.4, 7.5 ja 4.6.

KAIKKI PERHEKERHOT OVAT KAIKILLE AVOIMIA JA EI VAADI ENNAKKOILMOITTAUTUMISTA EIKÄ SITOUTUMISTA JOKAVIIKKOISEEN TOIMINTAAN.

MURUKERHO

Perhekerhotoimintaa Vampulassa. Murukerho kokoontuu Vampulan srk-talolla tiistai-iltaisin klo 17-19.

Murukerhon kevään 2024 päivät ovat: 16.1, 30.1, 13.2, 27.2, 12.3, 26.3, 9.4, 23.4 ja 7.5.

Toiminnan mahdollisista muutoksista taikka kerhon peruuntumisesta ilmoitellaan seurakunnan Facebook- ja Instagram-tileillä.

Toiminnasta vastaa lastenohjaaja Anu Pihlava

TERVETULOA KERHOILEMAAN KAIKKI VANHAT JA UUDET KERHOLAISET!

perhekerho
iltaperhekerho

LEPPIS

Yhteiskristillinen koko perheen
LEPPIS-kerho Nuorisoklubilla lauantaisin klo 11-13.

Kevään 2024 Leppikset kokoontuu3.2. - 20.4. Pääsiäislauantaina 30.3. ei ole kerhoa!

Leppis-kerho on pienten lasten ja aikuisten yhteinen kerho, jossa pienen alkuhetken jälkeen leikitään, lauletaan, liikutaan, askarrellaan, jutellaan... ja syödään hyvää kotiruokaa. Ateria on maksuton.

Toiminnasta vastaavat Huittisten seurakunta, Huittisten vapaaseurakunta, Huittisten Kotikirkko, Huittisten kaupunki, Pelastakaa lapset ry sekä MLL.