Esirukouspyyntö

Tällä sivulla olevalla lomakkeella voit lähettää esirukouspyynnön Huittisten seurakunnan kirkoissa pidettäviin jumalanpalveluksiin.

Esirukouspyyntöä ei välttämättä lueta juuri niillä sanoilla, kuin se on kirjoitettu, mutta rukouspyyntö sisällytetään seurakunnan esirukoukseen.

Esirukouspyynnön lukemisen ajankohta

Esirukouspyyntö

Tällä lomakkeella voit lähettää esirukouspyynnön

Tällä sivulla olevalla lomakkeella voit lähettää esirukouspyynnön Huittisten seurakunnan kirkoissa pidettäviin jumalanpalveluksiin. Mikäli haluat, että rukouspyyntösi luetaan tietyssä jumalanpalveluksessa, muista mainita siitä pyynnön yhteydessä. Muussa tapauksessa pyyntö pyritään lukemaan esirukouspyyntöviikon sunnuntain jumalanpalveluksessa. Mikäli haluat että esirukous luetaan tietyssä Huittisten kirkossa, mainitse myös siitä.