PÄIVÄKERHO

Seurakunnan päiväkerhot ovat kirkon varhaiskasvatustoimintaa 2-5-vuotiaiden parissa.

Päiväkerhon perustana on kristillinen ihmiskäsitys ja tärkeimpänä tehtävänä on olla tukemassa kotien kristillistä kasvatusta.

Kristillisen kasvatuksen lisäksi päiväkerho tarjoaa lapsen kasvua ja kehitystä kokonaisvaltaisesti tukevaa toimintaa sekä kehittää ja tukee lapsen sosiaalisia taitoja. Päiväkerhossa lapselle luodaan turvallinen kasvu- ja toimintaympäristö, jossa hän voi kokea onnistumisen iloa ja elämyksiä monipuolisen toiminnan kautta

Kerhoihin ilmoittaudutaan keväällä, mutta vapaita paikkoja voi kysellä kesken lukukauden. Kerhosta peritään lukukausimaksu 20-40 euroa riippuen siitä käykö lapsi kerhossa yhden vai kaksi kertaa viikossa.

Kerhopaikkoja ja lisätietoja voi kysellä kesken vuodenkin lastenohjaajilta numerosta 0440560175.

Päiväkerho 3-5- vuotiaille

3-5- vuotiaiden kerho kokoontuu maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9-11.30.

Kevään 2024 päiväkerho alkaa viikolla 3 maanantaina 15.1.2024 ja päättyy viikolla 19 keskiviikkona 8.5.2024.

Päiväkerhon ryhmässä on tilaa, vapaita kerhopaikkoja voi tiedustella lastenohjaajilta numerosta 0440560175.

Ilmoittautumislinkki kerhoon löytyy tästä:

Ilmoittautuminen (mvsoy.fi)

Syksyn 2024 kerhotoiminta alkaa viikolla 35

Kerho on tarkoitettu kaikille 3-5-vuotiaille lapsille. Kerho kokoontuu 2 kertaa viikossa.

Kerhon hinta 80€/vuosi laskutetaan 2 erässä.

Ryhmään voi ilmoittautua ilmoittautumislomakkeella tästä:

Ilmoittautuminen (mvsoy.fi)

Kuvassa kuusi pehmolelua, jotka pelaa Unokorteilla
Kerhossa on kiva leikkiä toisten kanssa
Syksyn päiväkerhoon voi ilmoittautua sivuilta löytyvällä linkillä. Päiväkerhot 3-5-vuotiaille alkavat viikolla
Ilmoittautumislinkki syksyn 2024 päiväkerhoihin on auki.

Lapsityönohjaaja
Lastenohjaaja