Virtuaalikierros Huittisten kirkossa

Klikkaa alla olevaa linkkiä.

Huittisten Pyhän Katariinan kirkko

Virtuaalikierroksen käyttäminen tietokoneella

Liiku virtuaalikierroksessa painamalla valkoisia ympyröitä hiiren vasemmalla painikkeella tai käyttämällä valikkoa virtuaalikierroksen oikeassa ylänurkassa. Kun haluat vaihtaa kuvakulmaa paina hiiren vasen painike pohjaan ja vedä kuvaa haluttuun suuntaan. Lähennä kuvaa vierittämällä hiiren rullaa eteenpäin ja loitonna kuvaa vierittämällä hiiren rullaa taaksepäin. Avaa infokortti painamalla vihreää merkkiä hiiren vasemmalla painikkeella. Sulje infokortti painamalla rastia infokortin oikeassa yläkulmassa.

Virtuaalikierroksen käyttäminen mobiililaitteella

Liiku virtuaalikierroksessa painamalla valkoisia ympyröitä tai käyttämällä valikkoa virtuaalikierroksen oikeassa ylänurkassa. Kun haluat vaihtaa kuvakulmaa paina mobiililaitteen ruutua ja vedä kuvaa haluttuun suuntaan. Lähennä ja loitonna kuvaa peukalon ja etusormen nipistyseleellä. Lähennä kuvaa painamalla peukalo ja etusormi mobiililaitteen ruutuun ja liikuttamalla sormia poispäin toisistaan. Loitonna kuvaa “nipistämällä” mobiililaitteen ruutua. Avaa infokortti painamalla vihreää merkkiä. Sulje infokortti painamalla rastia infokortin oikeassa yläkulmassa.