Uutispuuroa sadonkorjuun kiitosmessun jälkeen

Tervetuloa Uutispuurolle

Sadonkorjuujuhla on vanha perinne kahvitarjoiluineen. Tänä vuonna Juhani Forman ehdotuksesta tarjotaan kahvin lisäksi ensimmäisen kerran uutispuuroa, joka on valmistettu tämän satokauden Huittisten pelloilla kasvaneesta ja Huittisissa jauhetusta rukiista. Todellista lähiruokaa.

Uutispuuroa ja kahvia tarjoillaan 31.10.2021 messun jälkeen Huittisten seurakuntakeskuksen piha-alueella, jonne kaikki ovat tervetulleita.

Tällä kertaa puuroannoksen saa myös kotiinkuljetuksena

Erityisesti teille vanhukset ja liikuntarajoitteiset, jotka ette itse pääse paikan päälle. Ota yhteyttä ennen sunnuntain tilaisuutta Evalan Markkuun 0505288515 tai Merjaan 050 4003570. Kerro nimesi ja osoitteesi, niin kuljetus järjestyy.

Mikäli puuroa on jäljellä ruokailun päättyessä niin sitä jaetaan kaikille halukkaille niin kauan kuin riittää. Oma astia mukaan. Ota isompi astia, jos haluat jakaa puuroa toisillekin.

Tilaisuuden järjestävät Huittisten maatalousnaiset, MTK-Huittinen, Huittisten maamiesseura, Huittisten ev.lut.seurakunta, puurokuljetuksen järjestää LC-Huittinen.

2021-10-22 10:06:00.0