Yhteiskristillinen Israel-ilta

to 25.10. klo 19.00

Huittisten Vapaaseurakunta, Lauttakylänkatu 1, 32700 Huittinen

Illan aiheena Messiaaninen usko / Kristinusko

Yhteiskristillisen Israel-illan alustaa Tapani Suojanen.  Aiheena on  Messiaaninen usko / Kristinusko.

Messiaaninen juutalaisuus on kristinuskon juutalainen muoto ja samanaikaisesti juutalaisuuden kristillinen versio.
Liikkeen jäsenet uskovat Jeesukseen ja yhdistävät uskoonsa juutalaista elämäntapaa.

Aiheesta puhuttiin yleisellä tasolla jo Israel illassa 27.9.2018. Nyt jatketaan saman teeman ympärillä.

Israelin messiaanisista seurakunnista puhutaan usein uskovien piirissä, mutta hyvin vähän puhutaan heidän raamatuntulkinnoistaan ja tavoistaan. Historian tunnetuimmat messiaaniset juutalaiset olivat Paavali ja muut opetuslapset.

Lisäksi muustakin ajankohtaisesta Israeliin ja Israelin ystävyystoimintaan liittyvistä asioista

Musiikissa duo Eini ja Soili

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan illan aiheesta.

Järjestäjä

Huittisten ev.lut. seurakunta, Huittisten Vapaaseurakunta, Huittisten Kotikirkko - Helluntaiseurakunta

• Aikuisille Aikuisille