Iltapäivä Ylistenrannassa

ke 4.7. klo 13.00 – ke 4.7. klo 17.00

Ylistenrannan leirikeskus

Ota oma kyyti ja ajele Ylistenrantaan viettämään iltapäivää. Seurakunnan leirikeskus on avoinna kaiken ikäisille.

Seurakunnan leirikeskus, Ylistenranta, on avoinna kaikenikäisille kello 13. – 17. välisen ajan.

Erityistä ohjelmaa ei ole, vaan voit tulla mihin aikaan vain edellä mainitulla aikavälillä.

Voit käydä uimassa ja saunassa. Sauna on lämpimänä kello 13. - 17.  Pihalla on mahdollisuus pelailla. Saat lainaksi pelivälineitä.
Ihan vain voi istuskellakin rannalla ja nauttia olostaan.

Ota mukaan omat eväät. Mahdollisuus esim. grillata nuotiolla  mukaasi ottamia makkaroita. Mikro on käytössä myös ruuan lämmitykseen.

Seurakunnan puolesta tarjolla kahvia ja mehua. Kahvimaitoa ja sokeria löytyy myös, mutta kahvileivän voi halutessaan ottaa itse mukaan.

Seurakunnan työntekijöitä mukana iltapäivässä lämmittämässä saunaa, keittämässä kahvia ja jutustelemassa kanssanne.

Tervetuloa !

järj. Huittisten seurakunnan lapsi- ja varhaisnuorisotyö ja diakoniatyö

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille