Hyvä fiilis tet viikosta

Viikko vierähti tetissä Huittisten seurakunnassa

Maanantaina aloitimme Huittisten seurakuntakeskuksella. Osan viikosta olimme päiväkerhossa ja toisen puolen varhaisnuorisotyössä. Nuorisotyönohjaaja Marjo Mäkeä autoimme erilaisissa suunnittelutehtävissä, esimerkiksi kuvien ottoa seurakuntakeskuksesta ja kirkosta. Leikkasimme myös lehtileikkeitä leikekirjaan yhden aamupäivän aikana. Päiväkerholla olimme lasten kanssa, laminoimme ja askartelimme eri juttuja ja pesimme leluja. Pystytimme myös suunnistusrataa seurakutakeskukselta suojelusenkelipatsaalle. Viimeisenä päivänä Loiman koulun kerhoon suunniteltiin ja toteutettiin rastirata.

Viikko on sujunut hyvin ilman suurempia vaikeuksia. Henkilökunta on ollut mukavaa ja tehtävät sopivia. Päällimäiseksi jäi hyvä fiilis ja voimme suositella tätä paikkaa muillekin.

Ilona Roukka ja Sanni Pirttimäki
Pellonpuiston 9 lk

Sanni tiskaamassa leluja                                                           Ilona kuvaamassa rantamaisemaa

2020-10-02 09:53:47.0