Jumalanpalvelukset

Jumalanpalvelus on oivallinen paikka lepopäivän pyhittämiseen. Messussa kuulemme Raamatun sanaa, rukoilemme, nautimme ehtoollisen, laulamme ja koemme yhteyttä toisiin kristittyihin.

Huittisten kirkossa vietetään jumalanpalvelusta sunnuntaisin klo 10. Radiointi Järviradion taajuudella 92,3MHz. Mahdollisuus myös kuunnella nettiradiosta. Linkki verkkosivujemme etusivulla.

Vampulan kirkossa on jumalanpalvelus lähes joka sunnuntai, kesäaikaan noin joka toinen viikko. Kellonaika vaihtelee, katso tarkemmat tiedot kirkollisista ilmoituksista.

Huhtamon kirkossa kokoonnutaan messuun kerran kuussa. Katso tarkemmat tiedot kirkollisista ilmoituksista.

Huittisten seurakunnassa ehtoollisleipä on gluteeniton.

Huittisten seurakunnassa on käytössä
2. messusävelmäsarja.

Keidasmessut

Keidasmessu on vapaamuotoinen ja ihmisläheinen jumalanpalvelus, jossa on kaikki jumalanpalveluksen peruselementit mukana.

Keidasmessua vietetään seurakuntakeskuksen Birgitta-salissa noin kerran kuussa sunnuntaisin klo 16. Jokaisella messulla on oma teemansa, musiikista vastaavat eri musiikkiryhmät vuorollaan, lapsille on omaa ohjelmaa ja messun jälkeen on joka kerta myös tarjoilu.

Keidasmessun toteuttamiseen osallistuu runsaasti vapaaehtoisia seurakuntalaisia ja esirukoukseen voi tuoda oman aiheensa lapulla.

Ilmoitus kierrettävistä Pääsiäisen nukkealttareista Huittisten kirkossa
Ilmoitus kesäillan hartauksista Huittisten seurakunnassa 2024