Messu

la 2.11. klo 10.00

Huittisten kirkko

Pyhäinpäivän messu Huittisten kirkossa

Liturgia ja saarna Jani Laaksonen, avustaa Anna-Maria Haapala ja Minna Kultalahti, kanttorina Helena Kivimaa.
Kirkkokuoro laulaa.

Muistamme vuoden aikana kuolleita rakkaitamme ja sytytämme kynttilät heidän muistokseen. Messun jälkeen tarjotaan kirkkokahvit seurakuntakeskuksessa.

Virret: 971, 133, 146, 930, 517, 960, 979

Päivän aiheena on "Pyhien yhteys". Liturginen väri on valkoinen ja alttarilla palaa neljä kynttilää.

Kolehti kootaan Suomen Sairaanhoitajain Kristillisen Seura ry:n kautta terveydenhuoltoalan työntekijöille ja opiskelijoille suunnattujen tiedotus- ja saminaaritilaisuuksien järjestämiskustannuksiin eri puolilla Suomea. Tilaisuuksien tarkoituksena on lisätä hoitohenkilöstön valmiuksia huomioida potilaan hengelliset tarpeet osana kokonaisvaltaista hoitoa.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Huittisten seurakunta