Yhteiskristillinen Raamattupäivä

la 19.1. klo 10.00 – la 19.1. klo 15.00

Huittisten Vapaaseurakunta, Lauttakylänkatu 1, 32700 Huittinen

Yhteiskristillisessä Raamattupäivässä aiheena on Vanha Testamentti - kirja Jeesuksesta

Tilaisuudessa alustuksen aiheesta "Vanha Testamentti – kirja Jeesuksesta" pitävät  Pekka ja Leena Luukkala.

Pekka ja Leena Luukkala ovat pitkään työskennelleet juutalaisten evankelioinnin parissa ja perehtyneet myös juutalaisten rabbien selityksiin Vanhan Testamentin kirjoista.

Tilaisuus alkaa klo 10. Väliajalla klo 12.-13. lounas omalla kustannuksella. Tilaisuus jatkuu klo 13. ja päättyy klo 15.

Musiikissa duo Soili ja Eini.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan päivän aiheesta.

Järjestää Israelin ystävyysryhmä, Huittisten ev.lut. seurakunta, Huittisten Vapaaseurakunta ja Huittisten Kotikirkko

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä