Yhteiskristillinen Israel-ilta

to 27.9. klo 19.00

Huittisten Vapaaseurakunta, Lauttakylänkatu 1, 32700 Huittinen

Mitä on messiaaninen uskonto? Luennon lisäksi ajankohtaisia asioita Israeliin ja Israelin ystävyystoimintaan liittyen.

Illan aiheena  on Messiaaninen uskonto / Kristinusko. Alustuksen aiheesta pitää Tapani Suojanen.

"Messiaanisilla ihmisillä tarkoitetaan Jeesukseen uskovia juutalaisia ja heihin liittyneitä ”pakanoita”.

Israelin messiaanisista seurakunnista puhutaan usein uskovien piirissä, mutta hyvin vähän puhutaan heidän raamatuntulkinnoistaan. Historian tunnetuimmat messiaaniset juutalaiset olivat Paavali ja muut opetuslapset."

Alustuksen jälkeen keskustelua sekä ajankohtaisia asioita Israeliin ja Israelin ystävyystoimintaan liittyen.

Illan musiikista vastaa duo Eini ja Soili.

Tilaisuuden järjestävät Huittisten ev.lut. seurakunta, Huittisten Vapaaseurakunta, Huittisten Kotikirkko - Helluntaiseurakunta

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan illan aiheesta.

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä