Yhteiskristillinen Seder-ateria

to 26.4. klo 17.00

Huittisten Vapaaseurakunta, Lauttakylänkatu 1, 32700 Huittinen

Seder-ateria on juutalainen juhlapäivällinen, jonka aikana syödään tarkoin valittuja ruokalajeja ja luetaan Raamattua.

Yhteiskristillinen Seder-ateria nautitaan vapaakirkon alakerrassa (Lauttakylänkatu 1) klo 17:00 alkaen.

Kokenut juutalaistyötä tekevä rovasti Pekka Luukkala opettaa ruokailun yhteydessä Raamatun mukaan tämän juutalaisen juhlan kristillisestä merkityksestä. Seder-ateria liittyy keskeisesti myös Uuden Liiton muodostumiseen.

Ateria on maksullinen (20 €) ja siihen tulee ilmoittautua etukäteen 20.4.2018 mennessä Pirkko Mäkiselle puh. 040 5168 442.

Järjestäjä

Huittisten ev.lut.srk, Huittisten Vapaaseurakunta, Huittisten Kotikirkko - Helluntaiseurakunta

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä