Musiikkitoiminta

Tervetuloa mukaan seurakunnan kuoroihin uudet ja entiset laulajat!

Kirkkokuoro

Huittisten kirkkokuoro harjoittelee Helenan johdolla torstaisin 1.2.2024 alkaen klo 17-18.15 Huittisten kirkossa. Lauletaan tarpeen mukaan 1-4-äänisiä lauluja. Tällä hetkellä kuorossa on sopraanoja ja alttoja, mutta miehetkin ovat tervetulleita. Tule kokeilemaan! Tervetuloa mukaan!

Veteraanien lauluveljet

Veteraanien lauluveljet kokoontuvat Helenan johdolla keskiviikkoisin 31.1.2024 alkaen klo 11.30-13 Sley:n Lauttakylän rukoushuoneella. Lauletaan 1-äänisiä lauluja veteraanien siunauksissa, isänmaallisissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Tervetuloa mukaan!

Vampulan kappelikuoro

Vampulan kappelikuoron harjoitukset alkavat Sirpan johdolla keskiviikkona 20.9.2023 klo 18-19.30 Vampulan seurakuntatalolla, joka toinen viikko. Tervetuloa mukaan!

Seurakunnan muita lauluryhmiä:

Toukomettiset, johtajana Hilkka Iso-Rautio

Musiikkitoiminnan tiedustelut: ks. Henkilökunta/kanttorit (kanttorien vapaapäivät ovat ma ja ti)

Mainos Yhteisvastuukonsertista 24.4.2024

Kanttori, director cantus
Tavoitettavissa arkisin keskiviikosta perjantaihin.