Sari-Johanna Kuittilon terveisiä lähetyskentältä

Hei ystävät

Lämmin tervehdys teille jokaiselle uuteen alkaneeseen vuoteen. Saakaamme kaiken keskellä tehdä matkaa avoimin, luottavaisin ja rohkein mielin. Laulussa Elämä on nyt lauletaan:
”Kiitos, kun saan tässä olla, kiitos, kun saan levähtää.
Kiitos, kun saan voimaa, jolla opetella elämää.
Huomisesta en mä tiedä, esirippu eteen jää.
Minne aikonetkin viedä, tänään tahdon ylistää.
Valo pimeyttä voittaa, luomakunta odottaa.
Pian uusi päivä koittaa täynnä Herran kunniaa”.

Lue lisää täältä.

Sinnamari Iso-Rautio perheineen vieraili Huittisissa huhtikuussa 2022.

Lisää Sinnamarin ajatuksia voit lukea täältä.

Lähetystyö

Lähetystyön tehtävänä on osallistua kolmiyhteisen Jumalan pelastavaan toimintaan koko maailmassa. Jeesus antoi lähetyskäskyn: "Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni..."
Lähetystyön painopiste on siellä, missä ei ole kristillistä kirkkoa tai missä kristityt ovat vähemmistönä. Tavoitteena on maailmanlaajuisen kristillisen kirkon kasvaminen. Se tapahtuu sanallisen todistuksen, palvelun ja keskinäisen yhteyden kautta.
Lähetystyötä pidetään esillä paitsi jumalanpalveluksissa niin myös lähetyspiireissä, myyjäisissä, lähetyslounaalla, lauluilloissa, arpajaisissa jne.

Seurakuntakeskuksen Helena-salissa kokoontuu

Torstaisin (parillisten viikkojen to) Lauttakylän lähetyspiiri kello 14.00 Huittisten seurakuntakeskuksen Helena-salissa.

Seuraavat lähetyspiirit torstaina 25.1 (vieras OM-järjestöstä) ja 8.2 (vieraana Makke Saarenketo).

Vampulan seurakuntatalon Hannan tuvalla kokoontuu

Joka kuukauden 1. torstai klo 12 Hanna-työn Naiset toivon lähteellä-piiri,Laura ja Jyrki Smolander.

Huittisten seurakunnan nimikkolähetit ja nimikkokohteet:

"Herra siunaa kaikkea evankeliumi- ja lähetystyötä eri lähetysjärjestöjen kautta kaikkialla maailmassa ja siunaa erityisesti omia nimikkolähettejämme."

Sari - Johanna Kuittilo Israelissa (Suomen Lähetysseura)

Sinnamari Iso- Rautio Uruguayssa (Lähetysjärjestö La Roca)

Sakari Heinonen Kyproksella (SEKL)

Ebenezerin vanhainkotia ja siellä työskentelevää Erja Säde-Aweidan perhettä (Lähetysyhdistys Kylväjä)

Tiedustelut: lähetyssihteeri Petri Sorva 044-5312625 petri.sorva@evl.fi

Päivitetty 17.1. 2024 kello 16.18.